Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ester van Urk - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Ester van Urk - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

vanaf 14 mei ga ik 4 maanden werken als verpleegkundige in Gambia.
Ik ga werken voor een duitse organisatie genaamd Riverboat Doctors International. In de kliniek in Buniadu geven zij allerarmste van Gambia de nodige medische zorg.

Ik woon deze maanden in het dorpje Buniadu, zo'n 10 km van het havenplaatsje Barra.

Recente Reisverslagen:

08 September 2008

weer thuis

03 September 2008

laatste bericht uit Gambia

15 Augustus 2008

de tijd gaat snel...

25 Juli 2008

mail from Fajara

04 Juli 2008

soms loopt alles anders....
Ester

vanaf 14 mei ga ik 4 maanden werken als verpleegkundige in Gambia. Ik ga werken voor een duitse organisatie genaamd Riverboat Doctors International. In de kliniek in Buniadu geven zij allerarmste van Gambia de nodige medische zorg. Ik woon deze maanden in het dorpje Buniadu, zo'n 10 km van het havenplaatsje Barra.

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 20089

Voorgaande reizen:

14 Mei 2008 - 05 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: