de 1e dagen - Reisverslag uit Buniadu, Gambia van Ester Urk - WaarBenJij.nu de 1e dagen - Reisverslag uit Buniadu, Gambia van Ester Urk - WaarBenJij.nu

de 1e dagen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ester

17 Mei 2008 | Gambia, Buniadu

de eerste dagen zijn achter de rug, na een vertraging van 2 uur eindelijk in Banjul te zijn aangekomen, nog een reis van 4 uur naar de kliniek.

Heike heette me welkom in Buniadu. Donderdag ben ik gelijk naar de kliniek gegaan en heb geholpen daar.Veel patienten gezien.

In buniadu hebben we geen stroom en stromend water, even wennen dus!!

Het weekend lekker vrij en bijkomen van de eerste dagen. en gebruik maken van computer en stromend water....in het andere huis van Heiner en Heike

morgen weer de reis naar de north bank met de Ferry en een drukke week.

liefs Es

  • 17 Mei 2008 - 17:22

    Yvette:

    Hey Es,
    Zal wel even wennen zijn allemaal!
    Hoe is het weer bij jou?
    Hier stort de regen met bakken uit de hemel!

  • 17 Mei 2008 - 19:31

    Gerda:

    Woukeline en ik vroegen ons vandaag nog af hoe het met je zou zijn en zie daar...
    Je hebt het al gelijk druk, maar rust nu lekker uit dan kan je er weer tegen aan!

    groeten ook van Woukeline, Gerda

  • 17 Mei 2008 - 19:40

    Marieke En Gertie:

    Hey Ester!!

    Wat leuk dat we wat van je horen!!!
    Ja, dat zal wel effe allemaal wennen zijn daar!! Maar we wensen je heel veel succes!
    Mijn moeder en ik zitten nu even met z'n tweeen achter de computer je verhaal te lezen!! We zitten al met smart te wachten op je volgende verhalen!!!
    Dikke zoen van ons!!!

    1

  • 18 Mei 2008 - 19:21

    Bert:

    Hey Ester,

    Veel plezier in afrika, hoop dat je ervan geniet en dat je daar mooie dingen mag beleven.
    Iets voor een ander betekenen zal daar niet zo moeilijk zijn, genoeg te doen daar. Succes met je werk.

    Groetjes Bert

  • 19 Mei 2008 - 09:04

    Marion:

    He Esther,

    Heel veel succes wat een ervaring moet dat zijn zeg, volg je op de voet.
    Groetjes

  • 20 Mei 2008 - 17:06

    Nina:

    Hey Ester, hoe is het?

    Wat goed om te lezen dat je goed bent aangekomen. Je zult een onvergetelijke tijd tegemoed gaan. Geniet ervan, al zul je af en toen niet zulke leuke dingen zien. Het zal daar allemaal wel even anders gaan dan hier in NL. Nou meid ik hoop dat je nog veel mooie verhalen op je site zult zetten. Succes en tot de volende mail.

    X Nina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

vanaf 14 mei ga ik 4 maanden werken als verpleegkundige in Gambia. Ik ga werken voor een duitse organisatie genaamd Riverboat Doctors International. In de kliniek in Buniadu geven zij allerarmste van Gambia de nodige medische zorg. Ik woon deze maanden in het dorpje Buniadu, zo'n 10 km van het havenplaatsje Barra.

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 20115

Voorgaande reizen:

14 Mei 2008 - 05 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: