Vertrek - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Ester Urk - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Ester Urk - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ester

14 Mei 2008 | Gambia, Banjul

Vandaag is het zover, om 12 uur ned. tijd zal ik vertrekken naar Gambia.

Alleen op reis, spannend, moeilijk, uitdagend, lastig, leuk en ook een toevoeging aan mijn leven.

De kriebels zijn er, maar ook de nieuwsgierigheid. 4 maanden lang werken voor andere, hulp bieden in de medische zorg. Iets geven aan een ander.

Een uitdaging tegemoed, kijken wat ik kan betekenen als verpleegkundige maar zeker ook als christen.

ik ga jullie op de hoogte houden.

liefs Ester

  • 13 Mei 2008 - 22:45

    Brenda:

    Nou meid ga ervoor!!! ik vind het echt geweldig wat je gaat doen!! Zet m op. En ga er ook van genieten!!

    Ik ga zeker volgen wat je allemaal meemaakt daar!!!

    dikke X

  • 13 Mei 2008 - 23:41

    Adriaan:

    Hey Ester,

    succes daar in de verte. Maak er wat van en geniet er vooral van!!
    Adriaan

  • 14 Mei 2008 - 00:17

    Marit:

    Goede reis en veel plezier daar!

    Succes!

  • 14 Mei 2008 - 06:11

    Wilma:

    Lieve Ester,een goede en veilige reis gewenst,aan zon zal het niet ontbreken!!
    Een goede tijd en ik ga je bezoeken via de weblog,hartelijke groet Wilma

  • 14 Mei 2008 - 06:27

    Henry:

    Hoi Ester,

    Fijne reis, en keep the spirit alive. Zie je indrukwekkende verhalen tegemoet.

    grtn Henry

  • 14 Mei 2008 - 07:15

    Renske:

    he meis,
    Take care..en we zullen aan je denken!

    xrens

  • 14 Mei 2008 - 09:03

    Cees:

    Hey es, heel veel lol en liefde bij alle ervaringen die je gaat opdoen.

    Francis Bacon zei ook wel:

    "Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;

    als je ouder bent, is het een deel van je ervaring."

    mooie uitspraak dacht ik zo,

    safe travels!

  • 14 Mei 2008 - 11:35

    Rebekka:

    Hey Es!
    Dit bericht lees je pas als je er bent, dus: ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat je een warm welkom hebt gekregen!
    Succes met acclimatiseren en ga er vooral van genieten! Voor je het weet, zit je weer in Nederland...! ;-)
    Groetjes, Rebekka

  • 14 Mei 2008 - 14:09

    Coen:

    H S!

    Heel veel zegen, liefde, succes en plezier! Ik hoop dat je een goede reis hebt!

  • 14 Mei 2008 - 18:12

    Mari-Janne:

    Eh Ester
    jammer dat het er niet meer van is gekomen om met renske en brenda nog wat gezelligs te doen. Maar ik wens je tog een hele mooie en goede reis toe. en geniet van alles wat je om je heen ziet en meemaakt. Zorg goed voor jezelf en ga ervoor zou ik zeggen
    ik zal je belevingen volgen
    xxx mj

  • 14 Mei 2008 - 20:45

    Martine:

    Hoi Ester,

    Ben ik te laat met bellen.. Balen.. Heel veel plezier daar en ben benieuwd naar al je verhalen! We houden je in de gaten!

    Liefs,

    Gijs en Martine

  • 14 Mei 2008 - 21:11

    Gerda:

    Een hele goede tijd in Gambia. Ik denk aan je! Gerda

  • 14 Mei 2008 - 21:55

    Leonie :

    Es, zet em op daar! Je bent al gevlogen. Ik hoop dat het afscheid is meegevallen. En ik wens je een hele goede tijd toe in Gambia. Ik hoor graag weer van je.

    Groet Leonie

  • 15 Mei 2008 - 03:10

    Janine:

    Hoi Ester,

    Goh wat een onderneming leuk hoor!! Lekker warm zo te zien! Nou geniet maar van jou tijd daar want het is zo voorbij. Heeeeeel veel plezier en we zullen regelmatig even kijken op de site hoe het met je gaat! Heeeel veeeel liefs van Janine en Greg en Nora

  • 15 Mei 2008 - 14:31

    Nancy:

    hé meis.....
    heel veel succes en vooral veel plezier....ga er van genieten,
    veel liefs nancy

  • 15 Mei 2008 - 15:46

    Marieke Kok:

    Hey Ester!!

    Hoe ist met je? Even wennen zeker aan alles?
    Heb je een beetje een goede reis gehad?
    Liefs, dikke zoen van mij!

  • 15 Mei 2008 - 17:15

    Yvette:

    Hey Es,
    Dank voor je onwijs lieve kaartje!
    Hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat je echt gaat genieten!
    Volg je weblog op de voet en kijk uit naar de eerste verhalen!
    Liefs, Yvette

  • 15 Mei 2008 - 17:30

    Jan En Bertine:

    Goede reis, we bidden voor je!

    liefs van ons alle 5

  • 15 Mei 2008 - 17:58

    Wim En Ina:

    Hoi Ester,

    We hopen dat je een goede reis hebt gehad.

    We zullen je ervaringen met belangstelling en betrokkenheid volgen. We zijn er trots op dat ons nichtje dit doet.
    Gods zegen op je werk daar toegewenst.


  • 15 Mei 2008 - 20:37

    Els:

    Ha die Ester, ik heb je gevonden hoor! Je bent er inmiddels al, start van je avontuur. Ik ga je volgen hoor!
    En in NL regent het nu je bent vertrokken....
    lieve groeten, Els

  • 17 Mei 2008 - 09:07

    Sake:

    Esther,
    een mooie en gezegende tijd toegewenst in Gambia!
    Groetjes, Sake.

  • 17 Mei 2008 - 11:19

    Arjan:

    Nou Esther, heel veel succes en een fijnte tijd. Ik ga het volgen.

    Een hartelijke groet,

    Arjan

  • 17 Mei 2008 - 15:02

    Marjolein:

    hallo lieve zus, hoe is het in gambia? al aan het werk gegaan? hier is het sinds je weg bent slechter weer. Rick vond de vliegtuigen geweldig, heeft het nu iedere keer over tante Ester als hij een vliegtuig ziet of hoort....nou Es, heel veel succes met het werken en we denken aan je ook in ons gebed. Veel liefs van ons alle vier!

  • 10 Augustus 2008 - 19:45

    Gertie:

    lief buurmeisje !
    naar te horen gaat het nu allemaal naar wens,wat een levens -ervaring doe je op in gambia.veel succes voor de laatste weken,oh lotte zit in de weg,misschien wil ze je groeten !!!!ha ha
    veel liefs van roel en gertie .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

vanaf 14 mei ga ik 4 maanden werken als verpleegkundige in Gambia. Ik ga werken voor een duitse organisatie genaamd Riverboat Doctors International. In de kliniek in Buniadu geven zij allerarmste van Gambia de nodige medische zorg. Ik woon deze maanden in het dorpje Buniadu, zo'n 10 km van het havenplaatsje Barra.

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 20115

Voorgaande reizen:

14 Mei 2008 - 05 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: