laatste bericht uit Gambia - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Ester Urk - WaarBenJij.nu laatste bericht uit Gambia - Reisverslag uit Kololi, Gambia van Ester Urk - WaarBenJij.nu

laatste bericht uit Gambia

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ester

03 September 2008 | Gambia, Kololi

wat gaan 4 maanden snel voobij als jet het naar je zin hebt.

as vrijdag vlieg ik al weer terug naar nederland.

afgelopen 2 weken ben ik met een groep van beter-uit op pad en laat hen wat van gambia zien. erg leuk om alles met hen te delen.
voor mezelf is ook wel makkelijker om zo van iedereen afscheid te nemen.

ik heb ook nog veel meegemaakt de afgelopen dagen, maar is teveel om allemaal nog op te schijven. de rest van de verhalen komen thuis wel weer.

tot snel allemaal.

God bless everyone of you

  • 03 September 2008 - 16:44

    Leander Vos:

    Ha Es!

    Nou, goeie terugreis! ennuh geniet nog effe van die laatste dagen!
    Voor het weer hoef je echt niet naar NL te komen hoor, dat is in Gambia veeeel beter! ;-)
    k Spreek je snel weer!
    Groet,
    Leander

  • 03 September 2008 - 18:02

    Femke:

    Hoi Es,

    ben erg benieuwd naar je belevenissen! Succes met afscheid nemen de komende dagen. Zal wel even flink wennen zijn als je straks terug bent. De eerste vallende blaadjes zijn al gespot hier.

    Goede reis en tot snel!

    Femke

  • 03 September 2008 - 19:00

    Leonie :

    Ik hoor je verhalen nog graag. Goeie reis en wel thuis.

    Groet Leonie

  • 04 September 2008 - 17:13

    René:

    behouden thuiskomst, we zien elkaar snel! We zijn benieuwd of je ook zo bruin geworden bent!

    groeten,
    R&M&J

  • 04 September 2008 - 18:12

    Gerda:

    goede reis naar je homeland. We hopen snel van je te horen of zien!
    Arina en Gerda

  • 08 September 2008 - 14:32

    Henry:

    Hoi Ester, welkom thuis zal wel erg wennen zijn. tot horens

    grtn Henry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ester

vanaf 14 mei ga ik 4 maanden werken als verpleegkundige in Gambia. Ik ga werken voor een duitse organisatie genaamd Riverboat Doctors International. In de kliniek in Buniadu geven zij allerarmste van Gambia de nodige medische zorg. Ik woon deze maanden in het dorpje Buniadu, zo'n 10 km van het havenplaatsje Barra.

Actief sinds 10 Okt. 2006
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 20081

Voorgaande reizen:

14 Mei 2008 - 05 September 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: